פסיכולוגיית הציבור הצרכני בקבלת החלטות

ניתן להזמין הרצאות העשרה לעובדים, ימי גיבוש, סדנאות לעובדים מנהלים וצוותים במגוון רחב של תכנים מרתקים ומעוררי השראה

כיצד אנחנו מקבלים החלטות בתור צרכנים

אז מה בתוכנית?

אדם ממוצע נחשף לכ-3,000-4,000 מסרים שיווקיים ביום ומפתח מנגנוני הגנה פסיכולוגיים רבים. הדרך היחידה לחדור את אותם מנגנוני הגנה היא שימוש בהשפעה תת הכרתית. המשווקים הגדולים עושים זאת כל העת, וגם האנשים החזקים ביותר לא מודעים לכך ש”עף להם מסר מתחת לרדאר”.

בהרצאה סוחפת, מעשירה ומרתקת זו, נשפוך אור על המגמות הטכנולוגיות הגדולות ועל ההשפעה שלהן על מגמות צרכניות בולטות. נבין את פסיכולוגית הצרכן המודרני ברכישה באינטרנט, בטלפון ובפגישה פרונטלית וניחשף לסודות הגדולים של עולם השיווק, כדי שנלמד על עצמינו כצרכנים ונראה איפה אנחנו “נופלים” בהחלטות הצרכניות שלנו מבלי לזהות זאת ונלמד עקרונות מנצחים להשפעה על אחרים.

היבטים פסיכולוגיים פשוטים שמשנים את החיים

אבני הידע המרכזיות

בהרצאה נלמד על מספר מודלים שיווקיים שמתאימים לעידן הטכנולוגי בו אנחנו נמצאים ששופכים אור על התהליך הפסיכולוגי שהצד השני עובר ונלמד כיצד להעביר את המסר שלנו בצורה הטובה ביותר תוך שימוש במגוון האמצעים והטכנולוגיות שהעידן המודרני מעמיד בפנינו.

ההרצאה מעשירה ומהנה ומעניקה לעובדים ולארגון ערך מוסף בכך שהיא חושפת את העובדים למגמות המובילות בשוק, ולבעיות שהן יוצרות, ומספקת להם כלים מידיים להגביר את פעולות המכירה שלהם כבר בסוף ההרצאה.

דברו איתנו לפרטים נוספים

התקשרו אלינו ל-058-7496111

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Call Now Button
נגישות
גלילה למעלה